Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: fenix@h
Data: 2017-12-12 16:34:14
2017.12.12 16:25, Bronco rašė:

> Man tai norisi garantuotos kokybės. Nes Lietuvoje jei ir matai gražų
> gabaliuką, tu realiai niekuo negali būti tikras. Gal pasiseks, bet
> greičiausiai ne.

cia is viso kosmosas.
va, vienas zmogus sako ukininkui: jeigu tu davei galvijams grudu - as
zinosiu, nes esu alergiskas mesai galvijo, kuris valge grudus.

> Taip brangiai už jautieną steikams, kaip Lietuvoje, aš niekur nemokėjau.
> Ir tai ne dėl to, jog kaina žiauriai skiriasi, o todėl, jog Lietuvoje
> dažnai nupirktą mėsą steikui tenka išmest ar kotletams sumalt. Plius
> tokiais atvejais visą nuotaiką sugadina. Arba reik nuvažiuoti papildomus
> 35 kilometrus, kad du puikius steikus nupirkti.

as tai nelabai suprantu, kuo tu stebiesi. egzotika visada brangi, visada
pasensta lentynose, visada sunku gaut. ypac jie ta egzotika dar ir brangi.

o jei konkreciai ivardinus, kodel reikejo ismest? pirkai sviezia?