Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-12 16:12:23
On 2017-12-12 15:47, fenix@h wrote:
> gerai, paklausiu taves: kaip su tiekimo grandine ir pasiulos/paklausos
> svyravimu? o jeigu ten toje pardeje yra atvezti 2 mesos gabalai, o
> nuperkamas tik vienas, kitas ismetamas manai? o jeigu butent ta vakara
> niekas steiko nenori, o pas larioke kelios ispjovos guli - ka tada
> daryt?... vat todel ukininko ieskojimas ir yra GARANTUOTAS budas gauti
> sviezia mesa.

Tu manęs neklausk, ne mano tai reikalas kaip prekybos centras
organizuoja mėsos steikams tiekimą. Aš konstatuoju faktą, jog Lietuvoje
tai neįmanoma. Ar bent jau patogiai.

Nors aplink mano namus 5 km spinduliu yra 6-i prekybos centrai (6-i
Karlai!), man vienintelis šansas staigiai nusipirkti geros jautienos
steikui, tai minti iki Bučerio Šiaurės miestelyje, t.y. kokių 15-17 km į
vieną pusę, plius, jei tai darbo dienos vakaras, tai dar kamštyje
atsakančiai pastovėti. Todėl dažniausiai tenka apsieiti be steiko.

Jei tai ne problema steikų mėgėjui, tada nežinau kas yra iš viso problema :]