Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: fenix@h
Data: 2017-12-12 16:21:10
> Tu manęs neklausk, ne mano tai reikalas kaip prekybos centras
> organizuoja mėsos steikams tiekimą. Aš konstatuoju faktą, jog Lietuvoje
> tai neįmanoma. Ar bent jau patogiai.

taip. is esmes tik tas mechanizmas pagal ukininko/skerdiko pasiula.
bet, visam pasaulyje yra visiskai tas pats: kai geras restoranas gauna
kazkokia partija, tarkim juru gerybiu - visi etatiniai klientai yra
informuojami, buna dienos akcijos, special menu ir pan.

> Nors aplink mano namus 5 km spinduliu yra 6-i prekybos centrai (6-i
> Karlai!), man vienintelis šansas staigiai nusipirkti geros jautienos
> steikui, tai minti iki Bučerio Šiaurės miestelyje, t.y. kokių 15-17 km į
> vieną pusę, plius, jei tai darbo dienos vakaras, tai dar kamštyje
> atsakančiai pastovėti. Todėl dažniausiai tenka apsieiti be steiko.
>
> Jei tai ne problema steikų mėgėjui, tada nežinau kas yra iš viso
> problema :]

zmogau, gera mesa ir uzsaldyta kameroje yra visai neblogs sprendimas.
tiesa, steikui nelabai, bet juk steiko kas savaite irgi nevalgai - vat
ne tokioms vipinems mesoms patikrinta: befstrogenas, guliasai, nugarines
kepsniai pilnai gali but paruosti mesa istrukus is kameros. max kiek
teko pralaikyt, tai ~4 men, nieko blogo nenutiko.