Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-12-09 21:19:43
As kaip tik vengiu patiekalu su cukraus pakaitalais, nes laikau
 juos, o ne cukru nuodais. Visu pirma man patiekalai su cukrum
 skanesni, o ju nedaug, nes cukrus brangesnis uz saxarina o ne
 todel kad kas labai sveikata rupinasi. Aisku, namie pas mane
 cukraus ko gero ir nera, viska saldinam medum. Iskyrus blynus...
 tai ko gero yra, bet cia jau zmonos reik klaust :)

--

S.Vyt//bmw e39 D/ mb 963-4-A

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/