Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: ROOTS
Data: 2017-12-09 13:48:12
lg 65b7 jau pagaliau atkeliavo namo.
720p atrodo zymiai geriau nei tikejausi :)
SD atrodo normaliai.
DTV SD kanalai atrodo prasciau nei IPTV SD.
Gaila vokietukai jokiu HD netransliuoja free DTV

tik susiduriau su problema. Yra HK AVR, 1080p. Tai xboxas per ji rodo. pc
nerodo. Xboxe pakeitus I 4K irgi nustoja rodyt. Reiskais  pc per avr pamato
4K TV ir default bando kist 4K rezoliucija, ko pasekoj per avr nepraeina.
Teko PC tiesiai I TV jungt, o garsa per TV ARC  atgal I AVR

"Vytas"  wrote in message news:p0escu$p5i$1@trimpas.omnitel.net...

O kaip dėl OLED? Laukiu, kada atpigs :)

--
Vytas