Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-07 21:27:30
Mane ir čia gerai maitina. Esmė ta, kad gauti minimalią anglišką
valstybinę pensiją reikia išdirbti 10 metų. Aš jau turiu 8 metų stažą.
Dar pora metų ir 2020 metų balandžio mėnesį bus galima svarstyti apie
grįžimą. Sulaukęs 67 metų amžiaus aš gausiu 4 pensijas. O jūs varguoliai
vargsite su Sodros 250 eurų pensijike. Pešu, nepešu, bet pensijoje
gyvensiu sočiau už daugelį iš tautiečių.