Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-12 16:25:47
On 2017-12-12 16:19, Kesha wrote:
> bet dažniausiai matydamas kainą ir mastai jamt ar ne, nes lyg ir norisi,
> bet va būtent dabar už tiek kažkaip ne :)

Man tai norisi garantuotos kokybės. Nes Lietuvoje jei ir matai gražų
gabaliuką, tu realiai niekuo negali būti tikras. Gal pasiseks, bet
greičiausiai ne.

Taip brangiai už jautieną steikams, kaip Lietuvoje, aš niekur nemokėjau.
Ir tai ne dėl to, jog kaina žiauriai skiriasi, o todėl, jog Lietuvoje
dažnai nupirktą mėsą steikui tenka išmest ar kotletams sumalt. Plius
tokiais atvejais visą nuotaiką sugadina. Arba reik nuvažiuoti papildomus
35 kilometrus, kad du puikius steikus nupirkti.