Tema: Re: mokslas
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-04-23 17:32:33
atsisiunchiau audiobookus, reiks perklausyt viska:)
dekui, labai idomus dalykas.
Neustinku tik su vienu mazhmozhiu, kad jis sukerge realiatyvizma su subjektyvizmu, ko pasekoje dekarta su kantu - imho tai visishkai nesukergiami dalykai:) bet cia mazha detale:)
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:gsppf0$1vb$1@trimpas.omnitel.net...
Btw, labai geras filmukas, kurio esme nors ir ne visai i sios diskusijos tema, taciau pirmoje dalyje labai gerai isaiskinama kuo skiriasi subjektyvumas nuo objektyvumo, tiesa nuo klaidos ir realybe nuo fantazijos.

http://www.youtube.com/watch?v=CueDiner6t0

--
Doc