Tema: Re: mokslas
Autorius: Dex
Data: 2009-04-22 22:23:19
pradekim nuo to, kas yra realybe? Jei as savo potyrius budamas sveiko
proto ir neapsvaiges nuo psichotropiniu medziagu galiu vadinti realybe,
tai mano realybe yra visiskai pagrista.
O jei tamstos realybe yra Wiki, tai sorry :)

Fantazijom? Matai, as mokslo teoriju nevazinu fantazijom, tai kodel tu
mano teorija vadini fantazija? :)
Buvo toks geras fizikos destytojas Kudzmanas, tai jis, jei mokinys ne
zodis zodin is knygos pasakodavo, o savo zodziais, sakydavo, "cia tavo
Petrai teorema, o tu man papasakok pirmaji niutono desni" :)

Dex