Tema: Re: mokslas
Autorius: Doc
Data: 2009-04-23 17:16:13
Jei jau kalbėti ne apie tikėjimą fantazijom, o apie mokslą, tai klausimai yra du: 1) ar veikia ir 2) kaip veikia. Jei neįrodyta 1), nėra ko kalbėti apie 2).

Fantastų minčių eiga paprastai būna tokia - jie sufantazuoja teoriją, prieštaraujančią jau įrodytom teorijom, ir net nesistengdami įrodyti AR ji veikia (dažnai net nekreipdami dėmesio į įrodymus, kad ji neveikia), grindžia ją argumentais, kad mokslas negali paaiškinti KAIP veikia kai kurios kitos teorijos, kurių egzistavimas yra įrodytas. Deja tokia minčių eiga tinka nemažai daliai lengvatikių...

--
Doc