Tema: Re: mokslas
Autorius: ALORA
Data: 2009-04-23 11:54:14
tu neigi iš esmės bet kokių "ekstrasensorinių" sugebėjimų buvimą?

Bet juk kaip bažnyčios priešas turėtum žinoti, kiek dalykų bažnyčia
viduramžiais naudojo kaip stebuklą, o dabar tai yra elementari fizika ir
chemija :) Gįžtant prie to pačio šiknosparnio - kinai, negalėdami paaiškinti
jo sugebėjimų, laikė jį sekmės ir gerovės simboliu, krikščioniška Europa dėl
tos pačios priežasties - velnio simboliu. Danar vėlgi tai nieko įpatinga,
nes dauguma jo savybių moksliškai jau paaiškinta. Prieš kokių 20 metų buvau
skaičius ("V mire nauki" ar panašiam žurnale), kad neaišku, kokiu būdu tokia
machina, kaip karkvabalis, gali skristi. Tai prieštarauja aerodinamikos
dėsniams. Kas tai - dievas ar velnias :)  O gal paprasčiausia, tai
prieštarauja ŽINOMIEMS aerodinamikos dėsniams.

Wiki yra gerai, bet tai "populiarusis mokslas". Kaži ar juo galima grįsti
tokio pobūdžio "mokslinius" ginčus. Ir apskritai, kam ginčytis dėl to, ko
neįmanoma įrodyti. Čia tegalima išsakyti savo nuomonę, nepretenduojant į
absoliučią tiesą :) Bent jau aš taip darau.