Tema: Re: mokslas
Autorius: Dex
Data: 2009-04-22 16:34:03
Yra toks dalykas. Kai kurie zmones labai jaucia zvilgsni. Pvz. paziuri i
ji, o jis atsisuka migam.

Kaip tai galima paaiskinti moksliniais metodais? :DDD

As turiu dvi versijas:

1. akys pacios transmitina kazkokias bangas.
2. Arba akys gal nieko netransmitina, bet tada smegenu kazkuris centras,
atsakingas ale uz "matrica", pasiuncia kazka zmogystai, i kuria yra
konkreciu momentu ziurima. Jautresne zmogysta sureaguoja. O maziau
jautrus (incl. zinoma ir skeptikus), of course, nieko nejaucia :P

Dex