Tema: Re: mokslas
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-04-23 10:39:44
"Dex" <virginilijus@_one_.lt> wrote in message news:gsnpr4$hkj$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei informacijos nera internete, dar nereiskia, kad moksliskai ji nera
> patvirtinta. Kaip sakiau, siaip moksla gerbiu, bet prisilaikau nuomones,
> kad jo rankos trumpos.

Internetas yra terpe, o ne shventa karve - terpe, kurioje labai aktyviai sukasi ir mokslas - jei tu padarei atradima, publikuojiesi mokslo zhurnaluse, talpini i interneta - nes tavo tikslas yra kad tavo teorija ir atradimas butu pripazhintas - kad jis butu pripazhintas mokslo visuomeneje - tavo teorija turi patvirtint ir kitos laboratorijos.

> O juokingiausi visoje sitoje faktu bei ismislu makalyneje yra tie
> skeptikai, kurie aklai tiki JIEMS PRIEINAMAIS moksliniais irodymais :)

Prashau pateikt man neprieinamu moksliniu yrodymu ir jei jie bus _moksliniai_yrodymai_ ash tikrai pakeisiu savo nuomone.

> Nes vos tik pasirodytu, kad kazkas JAU yra zinoma ir patvirtinta mokslo,
> tai beliktu tik i krumus begti sleptis.

chia ir yra skirtumas tarp mokslo ir sharlatanu - jei atsiranda nauju duomenu, ar kazhkas, kas buvo laikoma nepatvirtinta tampa patvirtinta - niekas "nebega sleptis" ar nebarsto galvos pelenais - taip, kontroversihkoms idejoms tenka labiau pasistengt, nes tai yra zhmogishka, bet jei tas yra patvirtinama pagal visus mokslishkumo kriterijus, tas yra priimama (uzhtenka pazhiuret i kvantine fizika ir visas ju peripetisjas su 10-11ta dimensijom... labai ilgai kvantininkai buvo skile i dvi dalis del, atrodytu visishko mazhmozhio - yra 10 ar 11 dimensiju - galu gale mazha atskalunu grupele itikino visa mokslo visuomene del 11tos dimensijos ir dabar tai yra pripazhystama). tuo tarpu tavo aukshchiau aprashytu metodo vadovaujasi sharlatanizmas

> Siaip labai mano atmintis neimli tokiems dalykams, bet galiu duot galva
> nukirst, kad kol gyvenu , yra daug dalyku jau patvirtintu mokslo, kas
> buvo bobuciu plektu lygyje dar kai buvau mazas :)))

ash gal per tiesiai bandau suprast, bet kas pasitvirtino mokslishkai, kas buvo _bobuchiu_ pletku lygio:)

>Taip kad, apie ka
> mes kalbam?

butent