Tema: Re: mokslas
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-04-23 13:28:20
tada mes skirtingai suvokiam:)  - higso bozonai, tamsioji materija, kolkas yra extrasensorinai, tavo pateiktos definicijos atveju, dalykai (kolkas niekm ju nepavyko pachiupinet, bet ash _manau_, kad esamos teorijos juos neblogai paaishkina, ar tikrai jie egzistuoja nezhinau, todel ginchytis su niekuo nepradesiu, tex palaukt metu galo, kol pataisys LHC, jei jiems nepavyx - na, neigiamas rezultatas irgi yra rezultatas:)

ash extrasensorika laikau visus sharlatanizmus - paranormalius reishkinius, kurie teigia, kad yra mokslo nepaaishkinami, nors jie patys net nesiruoshia eit i moksliniu bandymus (kad ir to paities randzhio) nes zhino, kad deja, tai nera paranormalus reishkiniai...