Tema: Re: mokslas
Autorius: Dex
Data: 2009-04-22 22:54:43
remiantis mokslu, galima teigti be tikimybes, artimos vienetui. GAlima
teigti 100.00% ir taskas. Nes iki plutono butu neimanoma nutransportuoti
pripuciamo bybio per viena para jokiais budais, zinomais mokslui.

Cia ir prasideda kryzkele, kad gal but yra budai, nezinomi mokslui? Ka
as ir norejau isgirsti.
O tai, kad tamsta apsidraudziate tokiais saugikliai, yra visai malonu,
ir parodo, kad nesat visiskai sugedes, kaip pvz kiti mano sios
diskusijos oponentai, pirstai nerodysiu.