Tema: Re: mokslas
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-04-23 11:12:21
del shito nesiimsiu kategorishkai ginchytis, tik tokiu bangu pajautimas atrodo shiek tiek abejotinas, tuo, kad liaudis dirbanti su mintimis nontroliuojamasi itaisais (buvau linkus imetes i humora ir berods i geimsus) susiduria su didelia problema, ta, kad tos bangos yra baisiai, baisiai silpnos ir sunkiai pagaunamos net su ypach jautriais jutikliais.
Galima ginchytis, kad sakykim smegenys yra daug jautresnes uzh jautriausius aparatus, bet tokiu atveju - ishdurnetum nuo aplink esanchiu bangu (ne tik aplinkiniu smegenu, kokiam koncerte ar mitinge, bet ypach visu kitu pradedant fm/am, mobiliojo ryshio, ar net to pachio reliktinio spinduliavimo:)...