Tema: Re: mokslas
Autorius: Faktas
Data: 2009-04-22 17:40:43

"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message news:gsn9qr$sv3$1@trimpas.omnitel.net...
> Bet kai tu galvoji - tu zinai apie ka galvoti. tokiu atveju 100 proc.
> kad sudirba kazkuris smegenu sritis, pajungta prie matricos, ar vadinkim
> kaip norit (globalaus intelekto ar pan.)
>
> Bet kai paziuri i nepazistama zmogu, tai juk lyg ir nezinai to individo,
> taciau kazkas suveikia.

taigi išvis jokio žmogaus nėra.
į nieką tu nepažiūri.
tik matrica sugeneruoja kodą, kad va esi tu, ir kiti šalia.
ir tu dabar žiūri į aną, ar nori į aną? nu ok, davai į aną.
Anas irgi tame dalyvauja, nes kai kuriuos parametrus jam siunčia,
kai kuriuos iš jo tau ir t.t. visi tame dalyvauja, todėl kažką ir "jaučia".