Tema: Re: mokslas
Autorius: Dex
Data: 2009-04-22 17:32:59
Bet kai tu galvoji - tu zinai apie ka galvoti. tokiu atveju 100 proc.
kad sudirba kazkuris smegenu sritis, pajungta prie matricos, ar vadinkim
kaip norit (globalaus intelekto ar pan.)

Bet kai paziuri i nepazistama zmogu, tai juk lyg ir nezinai to individo,
taciau kazkas suveikia.

Tada imho gali buti taip:

1. Visgi akys kazka ir siuncia.

2. Akimis nuskaitai individo ID, ir tada jau su juo susisiekia smegenu
dalis, atsakinga uz matrica.

3. Ka tik sugalvojau. Akiu fizinis nukreipimas taip pat nukreipia
"treciaja aki" (ale veikia kaip aktuatoriai) o ta trecioji akis jau ir
uzsiima tuo info siuntinejimu (ale wireless'as arba bluetooth'as).
Ir faktiskai ta trecioji akis gal but ir yra smegenu dalis, arba ji yra
pajungta i kazkuria smegenu dali. Cia is esmes tas pats 2 variantas :)

Dex