Tema: Re: mokslas
Autorius: Dex
Data: 2009-04-22 21:51:12
vat chia ir yra tampstos visu postu esme - sugalvojam kazhka genialaus,
o jei tai neatitinka realybes - fukit ta realybe, ash vistiek pats
protingiausias..

teisingai, as sugalvojau teigini, viesai pareiskiau, kad sugalvojau, ir
bandau diskutuoti ir sulaukti pritarymu arba paneigimu.
Kur ar sakiau kad "fuckit ta realybe ir as pats protingiausias"?