Tema: Re: mokslas
Autorius: Faktas
Data: 2009-04-22 16:42:38
bugas.
dar neupdeitino, velesnese versijose to nebebus.
dabar kai vykdoma funkcija, ar aprasas susijes su kuriuo nors objektu,
tas objektas galima sakyti iskvieciamas i operatyvine atminti, o to visai nereikia,
uztenka jo unikalu numeri paimt.
todel, jei vienas objektas bendroje sistemoje ziuri i kita tos pacios sistemos objekta, kitas jaucia,
arba bendrai sistema kuria ka nors gero apie objekta, jis irgi gali jausti. tai vadina "bloga nuojauta".