Tema: Re: mokslas
Autorius: Dex
Data: 2009-04-22 22:17:48
Toxis wrote:

> doc:
> "Surinkus grupele tokiu "jautruoliu" ir padarius kontroliuojama eksperimenta
> bijau, kad pataikymo atsisukti % butu apie 50 :)"
>
> (doc tau bando shmaikshchiai papasakot, kad pastachius tavo teorija priesh
> kontroliuojama experimenta geriausiu atveju gautum statistine galimybe
> (manau nereikia aishkint ka tai reishkia?)
>
> dex:
> "moksliskai liktu neirodyta, o realiai - nepaneigta :)
> na ir siuo atveju, imho, mokslas lieka ant ledo."
>
> tiesiog ... wat?

dlia osoba ....
taip, Doc man bando paaiskinti smaiksciai, t.y. jis issako savo nuomone.
As jo nuomone priimu, kaip kad "toks rezultatas 50/50 butu uzskaitytas
kaip paneigta ar neirodyta" gal as cia klystu? pataisykit. per toli uzbegau.

toliau, as gyvenu pagal filosofija "jei tu nematai miske voveres, tai
nereiskia kad jos ten nera". Manau tai daug ka pasako.
T.y. jei mes atvedam kruva zmoniu, pabandom eksperimenta ir jis
nepavyksta (o nepavykti gali del  daug niuansu, zinoma) tai dar
nereiskia, kad jau mano asmeniniai patyrimai bus paneigti (tai, kad
pastoviai zmones atsisukineja, kai as i juos ziuriu) ir visa tai mano
poste pasakyta - "o realiai - nepaneigta" :)
sakydamas mokslas lieka ant ledo, turejau omeny, kad pagal toki
rezultata 50/50 bus galima teigti, kad jokios realios priklausomybes
nera, ir Toxis, remdamasis rezultatais Wikipedioj irasys nauja irasa ,
kad akiu siunciamos bangos yra Dex sugalvotas mitas. Ir visi apsiramins.
Tai ir reiskia, kad "mokslas liks ant ledo", t.y. nurasys realu dalyka
del nepasisekusio eksperimento, t.y. apsilochins.

Nors realiai tai bus tik laiko klausimas, kada as surengsiu toki
eksperimenta ir parinksiu tokiuas salygas, prie kuriu rezultatas bus 95
proc.

Dex