Tema: Re: mokslas
Autorius: Toxis
Data: 2009-04-22 22:00:34
> teisingai, as sugalvojau teigini, viesai pareiskiau, kad sugalvojau, ir
> bandau diskutuoti ir sulaukti pritarymu arba paneigimu.
> Kur ar sakiau kad "fuckit ta realybe ir as pats protingiausias"?

doc:
"Surinkus grupele tokiu "jautruoliu" ir padarius kontroliuojama eksperimenta
bijau, kad pataikymo atsisukti % butu apie 50 :)"

(doc tau bando shmaikshchiai papasakot, kad pastachius tavo teorija priesh
kontroliuojama experimenta geriausiu atveju gautum statistine galimybe
(manau nereikia aishkint ka tai reishkia?)

dex:
"moksliskai liktu neirodyta, o realiai - nepaneigta :)
na ir siuo atveju, imho, mokslas lieka ant ledo."

tiesiog ... wat?

toliau:
dex:
"manau, kad reikia buti tam tikram buvyje, kad jausti. Eidamant i
eksperimenta, zinoma, veiks pasaliniai dirgikliai, mintys, jaudulys ir
greiciausiai rezultatai bus dar prastesni nei aprasei.

Na o tas, kas tikrai turi tokius sugebejimus isvystytus, manau neis i
jokius eksperimentus. Kol jo nepriversi.

Na, o cia jau galima butu pasidometi kgb privertimo metodais ir ju
tyrimu rezultatais. Nustebtu manau ne vienas cia esantis :)"

Dar net nepriejom prie realaus experimento, vyksta tik teorine diskusija,
bet jau prasideda eilinis "burtininku" ishsi3.14sinejimas - chia neatitinka
karmos,  skeptiku alfa bangos slopina mano uber sugebejimus... vienu
zhodzhiu aklai ginam savo sugalvota teorija, net teoriniej diskusijoj