Tema: Re: mokslas
Autorius: Toxis
Data: 2009-04-22 21:46:03
"Dex" <virginilijus@_one_.lt> wrote in message
news:gsnnmh$err$1@trimpas.omnitel.net...
> by the way, tai yra tamstos postu esme - isgalvoti teigini, po to primesti
> ir gincyti.

gal galima mano citatu, kur ash _ishgalvoju_ teigini, tada _primetu_ ir
ginchijuosi?

ar mes drasiai metomes nepagrystais kaltinimais kaip ir savo psiaudo
teorijom?

> As ka isgalvojau - ta ir tiesiai sviesiai parasiau, kad mano sugalvota.

O kaip pavadinti tavo veiksmus shiame threde? Sugalvojai kazhkoki visishkai
sveikam protui prieshtaraujanti dalyka ir toliau bandai ji patvirtinti dar
labiau absurdishkais kliedesiais ir dar arogantishkai provokuoji tokiais
teiginiais kaip
"mokslas lieka ant ledo."
"manau, kad reikia buti tam tikram buvyje, kad jausti. Eidamant i
eksperimenta, zinoma, veiks pasaliniai dirgikliai, mintys, jaudulys ir
greiciausiai rezultatai bus dar prastesni nei aprasei.

Na o tas, kas tikrai turi tokius sugebejimus isvystytus, manau neis i
jokius eksperimentus. <...>. Nustebtu manau ne vienas cia esantis :)"
"Skirta tiems, kas galvoja, kad mokslas valdo, o senoves ismintis -
bobuciu pasakos.<...>"

> O gincijuosi del dalyku, kuriuos sugalvojau ne as.
:) tokiu atveju turi kalbet ne emocijos o shaltiniai, nuorodos - kazhkodel
nei vienam tavo poste neradau nuorodu i shaltinius.