Tema: Re: mokslas
Autorius: Dex
Data: 2009-04-23 08:56:52
Manau, kad per sufokusuota zvilgsni yra ismetami ci energijos
pliupsniai. Kodel ci? Manau taip todel, kad sio gerio yra pakankamai
daug zmogaus kune. Ir visai gametu buti, kad per akis jo kazkiek
isspinduliuojama.
Jautraus zmogaus smegenys (ar kiti organai) pagauna tai, ir pasiuncia
pasamonei pavojaus signala, kas realizuojama atsisukimu. (instinktas dar
is laukiniu laiku)

Tada man kyla kitas klausimas, kai senoveje japonu nindzes selindavo
prie aukos (o ju tikslas, buti nematomais) ar jautresne auka nepajusdavo
ju zvilgsnio? O gal jie buvo apmokomi ziureti issklaidytu zvilgsniu?
Gal yra zinanciu? Ninja666 i sale! :)

Dex