Tema: Re: ?iandienin?s Tv3 ?inios
Autorius: Sail
Data: 2017-01-03 11:38:06
Praktika rodo, kad juodukai pavalge pradeda dar labiau daugintis, ypac kai
uz dauginimasi moka pasalpas.

O kaip siulai spresti problema su tais kurie jau yra? Demokratija to
neleidzia.

Del baisumo tai pagal kiekvieno supratima.
Jei kaledu turgu ir naujako sventimo aikste reikia apsupti betono blokais,
ir tureti tukstanti policininku, kurie bando sustabdyti afromusulmonus nuo
sabotazo, ir dar paskiau kai kurie politikai apkaltina policija rasizmu -
man tai baisu. Konkreciai cia Kelno atvejis vokietijoje.