Tema: Re: ?iandienin?s Tv3 ?inios
Autorius: Gadaminas
Data: 2016-12-29 14:13:59
tai zinoma, kad konkurencija yra jega. Tik kai rezimai, nera laisves-tai
tada oi kokia konkurencija islikti gyvam ir sveikam eileje prie apelsinu.
Pameni? Tada tikroji konkurencija su rodnaja komunisticheskaja partija um
cestj i sovestj... Graziai gyvenom. Koktu prisiminti kiek prazudytu zmoniu,
sulauzytu gyvenimu. Kazkaip vis nostalgiskai prisimenu. Visokie
totalitarizmai, putleriai tai zinoma uztikrina gera gyvenima: est nelabai ka
yra bet uztat ura koks garsus.

"vasin" <vasin@mail.ru> parašė naujienų
pranešime:o42crp$dm0$2@trimpas.omnitel.net...