Tema: Re: ?iandienin?s Tv3 ?inios
Autorius: Sail
Data: 2016-12-23 08:27:19
Mes nuostolio irgi is kaimynu nuosmukio turim, bet juk mes politikuodami
nesiorientuojam i ekonomine nauda.

Paprastas pavyzdys - pamoko prezidente rusija kaip reik tvarkytis savo
salyje - ziurek ir musu mesa nebeatitinka rusijos importo standartu, ir
furos pasienyje po savaite laukia. Ar tai nera tiesioginis kenkimas
ekonomikai ideologijos vardan? Ekonominis nuostolis garantuotas, politines
naudos minimaliai, nes musu pasaulio zemelapy be padidinamo stiklo nesimato.

Taip kad musu politika is principo neypatingai skirasi nuo kaimyno, tiek kad
kita duda puciam ir tiek.

Valstybes zlugdo ekonomikas pasirinkdami vadovautis ideologijom vietoj
ekonomines naudos. Musulmonu pasaulyje tas ypac pasireiskia. Rusija daro ta
pati - aukoja eknomini augima ideologijos vardan. Bet tai ju teise. Kaip ir
pasodinti opozicija i kalejima.

Isplautos smegenys - taip, rusijoj tas variantas, bet, jei jis duoda norima
rezultata - why not?

Pas mus isplautu smegenu irgi iki valiai. Pasakyk ka nors apie rusija, kas
nera neigiama, o tik neutralu, ir patapsi tautos priesu 90% atveju. Netoli
mes nuejom nuo tu paciu sovietu mastymo stiliaus - kas ne su mumis, tas
pries mus.