Tema: Re: šiandieninės Tv3 Žinios
Autorius: Gintas
Data: 2016-12-20 18:44:17
Nu, suma sumarum, nesvarbu  ar tu rusas, ar vokietis, ar lietuvis-terorista tai nejaudina

Tad ko cia tas vatinis Bronco aiskina:

 Cit : " O šiaip, teroristai irgi ne absoliutūs debilai, Rusija tai ne Vakarai,
sprogdinant tik civilius lėktuvuose carui įspūdžio nepadarysi (jau
įrodyta), jam tai iš esmės dzin, nes šioje šalyje žmogaus gyvybė mažai
ko verta. O va kai jo kooperatyvo "Ežeras" nariai ir parankiniai staiga
suvoks, jog galima tiesioginė atsakomybė nuosavu brangiu kailiu už
išprotėjusio fiurerio veiksmus, tada žiūrėk, gal ir prasidės koks
judėjimas viršutiniuose valdžios ešelonuose."

Nes tuomet tektu teigti, kad ivykiais Vokietijoje, teroristai siekia judėjimo virsutiniuose Vokietijos valdzios sluoksniuose :)