Tema: Re: ?iandienin?s Tv3 ?inios
Autorius: Sail
Data: 2016-12-30 10:00:27
Labai gerai, galu gale isgirdau tai ka norejau.

Jau pavyko pripazinti, kad mes tiesiog ginam tai, kas mums ideologiskai
artima, ir kad visos ideologijos is esmes daro ta pati.

Ta ir norejau pasiekti sioj diskusijoj - kad bent vienas pripazintu, kad mes
tiesiog tokie patys kaip ir visi kiti aplinkui, o ne vieninteliai teisus ir
pukuoti.

Bet musu liberalioji demokratija susinaikins pati save, liberaliai
demokratiskai importuodama milijonus musulmonu i ES...
Reiktu europai savo ideologija pradeti ginti nuo sienu apsaugos.