Tema: Re: ?iandienin?s Tv3 ?inios
Autorius: RaR
Data: 2016-12-23 08:53:34
Abiem atvejais, manyčiau, kažkokia smuta neišvengiama, prasidėtų
visuotinė kova dėl valdžios. Kas taptų nugalėtoju sunku prognozuoti, bet
šiuo metu sunkiai tikėtina kad tai būtų prodemokratinė, provakarietiška
jėga.

Kažkada buvo viltys dedamos į aifončiko pasirinkimą įpėdiniu ir
palaipsnį režimo švelnėjimą bei modernėjimą, bet matant kad nei 5 min
nebesugeba išsėdėti neužmigęs, vargu ar jis turi didelę politinę ateitį.