Tema: Re: ?iandienin?s Tv3 ?inios
Autorius: Gadaminas
Data: 2016-12-28 10:04:54
puikiai zinau atvejus, kai jei negini savo ideologijos, tai buni okupuotas
ir ilgam. jei tai tenkina-tai kodel ne:) Ypac jei esi didesnis. pats matomai
nevertini istorijos pamoku. Kas uzmirsta istorija, tai tas ja pakartoja.
Pirmyn i rasiejos karsta glebi.

"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:o3vn04$ei8$1@trimpas.omnitel.net...