Tema: Re: ?iandienin?s Tv3 ?inios
Autorius: Sail
Data: 2016-12-23 09:12:50
Poveikio ekonomikai atzvilgiu tai yra lygiai tas pats.
Moraliniu klausimu cia nenagrinejam, tik vadovu veiksmus ir tu veiksmu
poveiki ekonomikai.

Ir dar galima panagrineti tu veiksmu poveiki vadovu populiarumui. Manau kad
tiek rusijos tiek musu vadovai tokiu elgesiu uzsidirba populiarumo tasku
liaudies akyse.
Velgi efektas tas pats.