Tema: Re: ?iandienin?s Tv3 ?inios
Autorius: RaR
Data: 2016-12-23 09:50:32
Tai kažkokie pokyčiai anksčiau ar vėliau tuose režimuose vyks, aišku,
galima ir neskatinti įvykių. Bet paimkime ir tą pačią Šiaurės Korėją -
ar tikrai ten žmonės nesubrendę normaliai visuomenei? Juk šalia turime
klestinčią Pietų Korėją. Gal daugumai arabų šalių kiša koja nafta - kai
pinigai siurbiami iš žemės, nebūtina kurti efektyvios visuomeninės
sistemos, kad užsidirbtum. Panaši problema ir su Rusija. Dėl tų režimų,
tai kai kurie tiesiog kelia grėsmę, nes savo išteklius mobilizuoja
įvairioms agresyvioms veikloms užsienyje, kuria masinio naikinimo
ginklus ir pan. Nesant tvirto režimo to nedaroma, o visokie pabėgėliai
teroristai Amerikai nekelia daug problemų, čia jau Europos problemos iš
esmės dėl principų ir vienašališko įsipareigojimo. Jeigu sienų
kontroliuoti kol kas ir nesugebi, nebūtina jiems mokėti tas visas
pašalpas ir pan. Apgyvendintum lageriuose vien už nakvynę ir maistą be
galimybės laisvai judėti po šalį kaip nelegalus ir kiekviena proga
išsiųstum atgal - tuoj tas srautas sumažėtų.