Tema: Re: ?iandienin?s Tv3 ?inios
Autorius: RaR
Data: 2016-12-23 08:18:21
Nežinau, dėl to Putino ateities galima daug samprotauti, bet kiek
įsivaizduoju situaciją, realiai ten jokios rimtos opozicijos nėra, jis
kol kas išlaiko populiarumą, todėl šiuo metu realiausias jo pasitraukimo
scenarijus būtų įpėdinis. Bet realaus įpėdinio kol kas irgi nesimato,
nors, kaip rodo paties Putino atvejis, jį galima suskurti per kelis
mėnesius netgi paveldint labai nepopuliarų režimą. O jei iškils kažkoks
politinis oponentas, dar neaišku ar jis bus labai radikalus, ar su juo
caras galės susitarti. Netgi režimui dabar žlugus, Rusijoje, manau,
tikrai nebūtų kaip Janukovičiaus atveju Ukrainoje - didelė rusų dalis
liktų proputiniška ir ilgėtųsi stabilumo bei imperinės galios
demonstravimo, panašiai kaip labai didelė rusų dalis iki šiol
tebegarbina Staliną. Vargu, ar labai gelbėtų režimo kleptokratiškumo
atskleidimas visuomenei - Rusijoje oligarchai ir korupcija niekur
neišnyktų, tik esant silpnesnei valdžios kontrolei būtų daugiau
informacijos apie Korupciją ir tarpusavio rietenas, kas paprasto ruso
nesužavėtų. Jiems geriau išsirinkti carą, kuris viskuo pasirūpina ir
tikėti kad jis tai daro gerai.

Man labai patinka radikalūs ir šmaikštūs Piontkovskio ar Ilarionovo
pasamprotavimai, bet reikia pripažinti, kad jie prognozuodami ir
vertindami situaciją dažnai norimą supainioja su esama (Putino režimo
tvirtumo atžvilgiu). Dabar jie kažkaip mažiau girdisi, bet prisimenant
kaip pavasarį savaitei buvo dingęs iš viešumos Putinas, Piontkovskis jau
rašė, kad turi patikimos informacijos, kad vyksta perversmas ir pan.
Paskui pasirodė kad visa tai šnipštas, tai susidariau įspūdį, kad jis
neturi kažkokios vidinės informacijos, o spėlioja ir fantazuoja, kaip ir
kiti. Kai kalbama apie kažkokį "rūmų perversmą", aš net neįsivaizduoju
kaip jis galėtų įvykti. Netgi kas galėtų norėti paimti valdžią,
neturėdamas populiarumo ir nuversdamas populiarų lyderį. Jam tikrai būtų
sunku kontroliuoti šalį, nes vis tik šalis pagrinde kontroliuojama ne
represinėmis priemonėmis (kaip kokia Šiaurės Korėja), o "minkštosiomis"
- propaganda, etc.