Tema: Re: ?iandienin?s Tv3 ?inios
Autorius: RaR
Data: 2016-12-23 09:36:30
Yra daug visokių samprotautojų apie tuos klanus, jėgos struktūras vs
oligarchai, bet kokios ten realiai yra grupuotės chrien žino. Aš labai
rezervuotai į tas analizes žiūriu. Kad Putinas turi elgtis atsargiai,
apgalvotai ir "teisingai" pagal vierchų poniatkes neabejoju, bet kad jis
yra tik koordinatorius tarp skirtingų grupuočių kaip kažkas samprotauja
- netikiu. Vis tik dabar realią valdžią turi, manau, tik jo draugai arba
besielgiantys taip, kad jam neužkliūtų.