Tema: Re: ?iandienin?s Tv3 ?inios
Autorius: Sail
Data: 2016-12-28 08:24:18
O as tiesiog bandau suprasti, kas vyksta zmoniu galvose.

Imkim Lietuva - mus 60 metu "isvadavo" nuo burzuju priespaudos, ir dar ir
dabar daugeliui zodis "rusija" veikia kaip raudonas skuduras buliui. Tas
suprantama. Ir kovotojai uz lietuvos nepriklausomybe buvo "partizanai" -
tautos didvyvriai.

O bet taciau tuo pat metu mes, savo kailiu zinantys kas yra "isvadavimas",
ruosiames vaduoti kitas tautas nuo ju teisetos vyriausybes. Nes nu jie
gyvena neteisingai, engia moteris, zudo kitaip galvojancius - negerai, reik
isgelbet.

Amerikonai isgelbeja, sukuria marionetine vyriausybe kuri be amerikos
pagalbos neissilaikytu ir menesio, taciau"isgelbetieji" sprogdina juos visur
ir visada. Bet sitie sprogdintojai - jau "teroristai", tautos ir ateities
priesai. O gal jie vis tik "partizanai"?

Kur tas skirtumas tarp lietuvos okupacijos ir afganistano? Man sie atvejai
analogiski, bet tautieciai to nelabai supras.

Tarp kitko, apie moteru teises islame. Ten jas "engia", ner balsavimo
teises, zodziu yra baisi padetis reikia joms "padeti". O bet taciau tos
pacios juodai apsivyniojusios mumijos yra vienos arsiausiu demonstracijose
pries savo gelbetojus. O turetu sutikti su gelemis...

Tai gal visgi tautos nori gyventi taip, kaip joms patinka, o ne pagal musu
vertybes?
Bet tai suprasti daugeliui bus sudetinga.

Imkim afganistana kaip gera pavyzdi. "Isvaduotojai"