Tema: Re: šiandieninės Tv3 Žinios
Autorius: Gadaminas
Data: 2016-12-22 07:55:46
tai idomu kodel jie vis naudoja chemini ginkla.O gal nenaudojo? Tik kazkodek
Irake 8 t. buvo isnuodyti. Gal rusas paskolino pabandymui. Nekenciu bet
kokiu diktaturu. Velniop visus komunistus ir visokius ten nepakeiciamus.
Pabuvai 8 metus kadencijose ir juks. Kaip rodo pasaulio praktika del ju
kankinasi ir iszudomi milijonai. Kuboje 11 milijonu gyveno sudina gyvenima
del vieno varioto. Kazkaip i prieki eina tik tie, kur nera diktaturu.

"Audrys" <oginiekienoreikalaskokiadeze@takas.lt> parase naujienu
pranesime:o3edfd$cta$1@trimpas.omnitel.net...