Tema: Re: naminis jogurtas
Autorius: Povilas
Data: 2012-03-22 14:41:49
Ir dar butina atkreipti demesi I tai ,kaip tas "braskinis" skois atsirado
jogurte! Daznu atveju, netgi tame skandinaviskame, yra pamineti
aromatizatoriai. Klausimas kokios jie kilmes, bet labai abejoju ar
naturalios, todel ir neperku tokiu,o jei reikia ,tai isideda zmona savo sodo
saldytu trintu uogu.

"Ruta"  parašė naujienų news:jkdjsr$5vj$1@trimpas.omnitel.net...

Geriau dėk ne visokius ten braškinius, o natūralų, t.y., "be skonio".
Nes tuose su priedais ir bakterijų mažiau, ir jos jau nebe tokios
gyvybingos.