Tema: Re: naminis jogurtas
Autorius: Povilas
Data: 2012-03-15 21:07:49
Taip,as ir kalbu apie sita pati : nupaisytas usuotas turkas ir ant jo
parasyta turkiskas jogurtas 10% riebumo. Dabar is jo gamiuosi airana ir
varoju vietoje kefyro - gan skanu ir nauja (bent jau man).

"Resolut"  parašė naujienų news:jjs7a5$lpb$1@trimpas.omnitel.net...

Aha, ten dar budavo toks kaip ir turkiskas su uzpaisytu usuotu dede.- irgi
geras.
p.s. i gamintoja kazkaip neatkreipiau demesio , gal tas pats Valio ...?