Tema: Re: naminis jogurtas
Autorius: ALORA
Data: 2012-03-17 08:22:51
man įdomu, o jeigu bakterijų iš gefilus ar pan kapsulės supylus - ar pavyktų? reiks pamėginti. Tik ne-inau, kur čia šviežio pieno
gauti. Kažkada laidą mačiau, kad kažkas autorinėm teisėm apsaugojo pavadinimą 'Frischmilch' ir tai nėra šviežias pienas. Berods,
"Vorzugsmilch' yra šviežias, bet dar niekad nemačiau tokio pirkti.

Dar girdėjau pletkus apie homogenizuotą pieną. Jame riebalai kažkaip suskaidyti, kad bakterijos jų nebeėda. tad iš jo kaipo jogurto
irgi neturėtų gautis