Tema: Re: naminis jogurtas
Autorius: heilandzack
Data: 2012-03-14 23:46:51
2012-03-14 12:27, audrius rašė:
> sveiki, kaip be ypatingu priboru pasigamint subj.?
> esu mates akies krasteliu dideli naminio jogurto puoda, bet daugiau no idea kaip padaryt
>
> pasidalinkit tie, kuriems pavyko (ir kuriems ne)

aš tai nusipirkau iš amazon.de aparačiuką
http://www.amazon.de/Rosenstein-Söhne-Yoghurt-frischen-Joghurt/dp/B000KU3ZMK/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1331761180&sr=8-3

ne karvę kainuoja. Įpili litrą pieno ir jogurto Bios be priedų mažą
indelį. Palieki pernakt bręsti 8-10 val. tada aparatą išjungi, palieki
porai val kambario temperatūroj, tada į šaldytuvą.
Su Dobilo produkcija ne kas gaunasi, matyt deda ten kažko stabdančio
rūgimą. Geriausiai pavyksta su pigiu pienu maišeliuose ir Bios jogurtu
be priedų.