Tema: Re: naminis jogurtas
Autorius: ALORA
Data: 2012-03-15 18:20:15
turkiškas man asmeniškai gan panašus į lietuvišką, nes rūgštokas. O va vokiškas ir graikiškas Vokietijoje - saldūs. Dar tipo labai
natūraliu vadinamas bulgariškas. Bet toks, koks jis yra čia, nuo lietuviško labai nesiskiria. Neatsimenu, kokį lietuvoje
valgydavom - atrodo bio ar bios ar kažkas panašaus.

Beje, sklando pletkai, kad į vokiškus rūgščius pieno produktus dedama stevijos, bet iš rimtesnių instancijų išmušti kažko nepavyko
:)