Tema: Re: naminis jogurtas
Autorius: Povilas
Data: 2012-03-21 21:14:53
O as siendien vel uzejau I taip nemegstama Rimi  ir vel nusipirkau kibreli
Turkish yougurt ir kainavo jis dar pigiau  - 1 kg kibirelis uz nepilnus 6
lt. Vargu ar beverta eksperimentuoti namie su pieno virimu ir bakteriju
dauginimu.

P.S.Idomu ,kaip suprasti ta Turkish yougurt 10 % riebuma, jei pienas tokio
riebumo net nebuna?

"audrius"  parašė naujienų news:jkd63u$pi4$1@trimpas.omnitel.net...

3kartas - 1L pieno, 1 pakelis braskines Activios, palikta apmuturiuota per
nakti
rezultatas pusiau jogurtas, pusiau rugpienis, statau ant to, kad vel i per
karsta supyliau :/
karoce, esme sudeti i shilta o ne karsta piena

aciu dar karta visiems pasidalinusiems patirtimi