Tema: Re: naminis jogurtas
Autorius: Povilas
Data: 2012-03-16 17:22:36
Tai,greiciausia,kad taip ir turejo gautis! Juk jogurtas,kazkokia tai
prasme,irgi yra rugpienis. Nesu specas,bet turbut,kad skirtumas tik
tame,kokios bakterijos atliko darba.

"audrius"  parašė naujienų news:jjve92$q5b$1@trimpas.omnitel.net...

karoce, dariau tiap: uzvirinau 2.5% parduotuvini piena, isjungiau - tada
palaukiau kol atves ir sudejau ~pora saukstu naturalaus jogurto
uzdengiau puoda, palikau per nakti
gavosi 1:1 kaip geras kaimiskas rugpienis, taip ir turejo but? gal kazka
praleidau? reikejo uzdengt kazkuo sandariu gal, gal i per karsta piena
supyliau?
karoce, konsistencija labai keista