Tema: Re: naminis jogurtas
Autorius: Ruta
Data: 2012-03-16 18:55:12
Va visos šitos:
http://lt.wikipedia.org/wiki/Lactobacillales

raugina pieną ir iš "saldaus pieno" padaro "rūgštų pieną" (tiksliau, ne
visai visos, bet iš lactobacillus genties). Kadangi jos visos
giminaitės, bet visgi ne tas pats, tai ir tas "rūgštus pienas" gaunasi
šiek tiek skirtingas. Rauginto pieno produktus žmonės žino ir vartoja
tikriausiai nuo pat tų laikų, kaip kad ir augina naminius gyvulius ir
geria jų pieną, ir visi tie produktai - rūgpienis, jogurtas, taip pat ir
kumysas ir dar ten visokie atsirado "natūraliai", priklausomai nuo tol
kokio gyvulio pienas ir kokia bakterijų populiacija tam krašte paplitusi.

Taip kad iš principo tas pats, o pagal skonį visgi skiriasi :) Bet
gaminant naminėmis salygomis, kadangi Lietuvos "naminės" bakterijos yra
gaminanččios rūgpienį, tai galėjo tavo "egzotes" jogurto bakterijas
nurungti... Juo labiau, kad man atrodo, mažokai tu jų įdėjai, jei tik
porą šaukštų, tiesa, nerašai, kiek pieno buvo.