Tema: Re: naminis jogurtas
Autorius: ALORA
Data: 2012-03-17 20:31:30
aišku.

dėl to homogenizuoto, kad eitų tiesiai į kraują, tai mano galva, nelabai gali būti, nes per žarnų sieneles eina molekulės, o kartais
netgi tik molekulių dalys, tad didesnis ar mažesnis yra lašas, neturėtų būt svarbu. Nebent, kadangi mažesnių lašelių didesnis
paviršiaus plotas, tad gal daugiau riebalo per praėjimo per tą patį žarnos ilgį trukmę gali būti įsisavinama. Gal :)

bet