Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-06 11:58:59
Doc schrieb:
> "Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message

> Sorry, nelabai pagaunu minčių eigos. Kainų monopolis gali gautis ir
> realybėje gaunasi tik tada, jei konkurencija nedraudžiama grasinant
> susidorojimu. Jei vis tik auginti nemodifikuotus grūdus yra pigiau nei
> modifikuotus (tą kaip suprantu tu ir bandai įrodyti) ir nemodifikuotus
> grūdus auginti nedraudžiama, niekas modifikuotų savo noru neaugins.

Mechanizmas labai paprastas: turėdamas pakankamai lėšų, paleidžiu į
rinką daug ir pigiai prekių dempinginėmis kainomis. Tuo metu tą prekė
yra ženkliai pigesnė už konkurentų. + agresyvus marketingas + tikrai
pakankamai lėšų ilgai akcijai (4-5 metai, ne mažiau). Rinka užkariaujama
  , smulkūs greitai, vidutiniai per ilgesnį laiko tarpą ne tik
išstumiami iš rinkos, bet realiai subankrutijami. O tada gaunasi
monopolis ir kainas galima diktuoti kokias nori. Ir jeigu pradžioj prekė
"normaliai" kainavo, tarkim, 3 pinigus, akcijos laikotarpiu paleista už
1 ar net mažiau, suvalgius konkurentus tą pačią prekę galima pradėti
stumdyti kad ir už 10.

Žinoma, čia grubiai taip, yra įvairių faktorių kurie šiek tiek riboja
šitokius dalykus, vienose šalyse mažiau, kitose daugiau, bet pats
mechanizmas jau ne kartą prasuktas.

> Be abejo afrikiečiams labiausiai padėtų ne GMO, o juos terorizuojančių
> banditų, t.y. jų valdžios, nuvertimas. Nepaisant to uždraudus GMO,
> užauginti Žemėje maisto, kurio užtektų sočiai pavalgyti 6 mlrd žmonių,
> šansų nedaug.

Gal. Bet tai viena iš paskutinių priemonių, nes kas jiems iš tų tipo
gerai augančių ir derlingų GMO, jeigu kas du mėnesius kaimynas su
automatu praeina, o vyras yra ne vyras, jeigu ta proga "nepadaro" visų
kaimo moteriškos lyties būtybių. Čia man kažkaip panašiai atrodo, kad
lyg namas griūtų, nes stogas kiauras, o man siūlytų pigiai picą į
namus., teigdamas, kad taip bus išspręstos visos problemos ir daugiau
galiu nesirūpinti. Ar tai panašiai...