Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-10-23 16:02:16

"Velkam" <nesakysiu@mailo.lt> wrote in message
news:hbs916$gi$1@trimpas.omnitel.net...
> Matai, tame ir beda kad nieko konkretaus nieks negirdejo, is vienos puses
> turim keleta abejotinos vertes tyrimuku, kurie atseit buvo "priziurimi",
> is kitos puses turim neaiskius nepriklausomus tyrimus su dvesianciom
> sterilizuotom ziurkem ir pan, o per viduri milijardieriu lobistu banda, su
> savo GMO ir abejotinos vertes technologijom (GURT), kuri teigia kad
> isgelbes visus nuo bado. Kazka praleidau? Man tokia kombinacija nekelia
> jokiu teigiamu minciu ir kol truksta informacijos, as labiau linkes i tai
> ziureti atsargiai. O Afrikos problemas galima butu isspresti ir be GMO,
> [...]

Kaip ir rasiau - ziureti atsargiai reikia. Taciau atsargiai <> paranoja. Kol
eidamas pas nepazistama boba nepradedu detis triju kandonu ir ant virsaus
dar izoliacijos vyniotis, tol visokie nepatikrinti gasdinimai, kurie
neparemti faktais man kelia tik juoka. Mano senelis taip ir mire
fotografuotis bijodamas. Nx toki atsargu ziurejima. Visa Amerika eda tuos
GMO ir nieko - nedvesia. Nors aisku - taigi palaukim dar 200 metu - gal
kokiai Marytei spuogas ant shiknos isshoks. Galesim sakyt, kad cia GMO per
poras verzias.