Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Doc
Data: 2009-10-25 14:41:15
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message
news:hbt1ru$ql7$1@trimpas.omnitel.net...

> Bėda tame, kad gaunamas kainų monopolis. O kai niekas nebeaugins savo
> nepatentuotų sėklų, jų nebeliks. Elementariai. O tada, kaip manai, kas bus
> su kainom?

Sorry, nelabai pagaunu minčių eigos. Kainų monopolis gali gautis ir
realybėje gaunasi tik tada, jei konkurencija nedraudžiama grasinant
susidorojimu. Jei vis tik auginti nemodifikuotus grūdus yra pigiau nei
modifikuotus (tą kaip suprantu tu ir bandai įrodyti) ir nemodifikuotus
grūdus auginti nedraudžiama, niekas modifikuotų savo noru neaugins.

> O, scenarijų daug galima prigalvoti. Bet tai ne esmė. Esmė mano manymu yra
> tame, kad teiginys, jog tik GMO gali išgelbėti Afrikos gyventojus nuo
> bado, yra melas. Lobistinis dirvos dirbimas :)

Be abejo afrikiečiams labiausiai padėtų ne GMO, o juos terorizuojančių
banditų, t.y. jų valdžios, nuvertimas. Nepaisant to uždraudus GMO, užauginti
Žemėje maisto, kurio užtektų sočiai pavalgyti 6 mlrd žmonių, šansų nedaug.

--
Doc