Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-10-23 14:58:28

"Velkam" <nesakysiu@mailo.lt> wrote in message
news:hbs5i9$qd3$1@trimpas.omnitel.net...
> Ok, aisku del biciu nykimo pasauliniu mastu tai GMO gal ir vargu ar galima
> kaltinti, taciau taip jau 100% atmest galimybe tai nedrisciau. Jeigu
> oficialiai nerasta GMO plantaciju, tai dar nieko nereiskia. Labai gaila,
> bet dabar niekaip nesugebu atkapstyti, buvo kazkur straipsnis, kur rasyta
> kad buvo rasti nelegalus GMO laukai kazkurioj EU valstybej, nors
> oficialiai ju ten irgi neturetu but...

100 proc. negalima atmesti galimybes, kad vezi sukelia duona ir pienas ish
mociutes kaimo. IMHO gyvenimas pagal toki poziuri - liudnas, nuobodus ir be
perspektyvu. Bent jau kiek teko girdeti apie visokius GMO ir E, tai mano
racione per visa gyvenima jie tures mazesne itaka nei suvartotas alkoholis
ar sukvepuotos ismetamosios dujos.